جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۸۶۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد

اختصاص هزار میلیارد ریال به آموزش و پرورش برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی‌

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس کشور به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خبر داد.

به گزارش شهر قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس کشور به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خبر داد.

وی اظهار داشت: جلسه مشترک معاونت راهبردی، نمایندگان خزانه، کمیسیون آموزش و پرورش، وزارت نفت، آموزش و پرورش و دیوان محاسبات نتیجه داد.

احمدی لاشکی گفت: براساس پیگیری‌های کمیسیون به نقل از "امین رفتاری" از خزانه‌داری کل هماهنگی لازم با شرکت گاز به عمل آمد و در صورتجلسه‌ای مقرر شد مبلغ یک هزار میلیارد ریال علی‌الحساب از محل قانون بودجه سال 92 به آموزش و پرورش اختصاص یابد.

وی افزود: این مبلغ از محل 100 ریال به ازای هر متر مکعب گاز مصرفی کشور تامین می‌شود و صرف ایجاد و نوسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای مدارس کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار امیدواریم برای همیشه بخاری‌های نفتی و غیراستاندارد از کلاس‌های درس جمع‌آوری شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حال حاضر نیز آموزش و پرورش در صدد خرید سیستم‌های گرمایشی تابشی است تا آنها را در اختیار مدارس قرار دهد.

نظر شما